неделя, 6 март 2011 г.

Лятна вечер

Лятна вечер, нощен магазин
нахлувам вътре нейде след един,
ала дебела касиерка пояснява:          | (2)
“След единайсет алкохол не се продава“ |
На прага виждам аз, красавица една,
как тегне едър бюст над крехки рамена,
а тя бе толкоз финна едрогърда, | (2)
снежно бяла и кат мрамор твърда  |
Намести бюст, повдигна бляскъв поглед,
уста,очи,а погледът говори.
И към дългобедрото създание,     | (2)
се насочвам аз с галантност и внимание |
Извинете, казвам, може ли за малко,
ах, чакате мъжа си, колко жалко,
Времето навън е тъй прекрасно,       | (2)
в леглото ми навярно ще сте страстна |
Какво намекваш, бе, простак такъв ?
В главата ми нахлува литър кръв.
Извинете, казвам, болен съм по вас, | (2)
а тя отвръща кратко: „Педераст“     |
Минавам, аз, във по-учтива форма.
А бре парцал, мръснице долнопробна,
предлагам ти петарка за нощта, | (2)
плюс поркане, квартира и храна |
Така кажи, какво си заусуквал,
сладур си ти, ала си малко глупав,
с петарката ще идеш при сестра си, | (2)
а нас почтените жени недей закача  |
Повдигам с още десет, няма как,
във ресторант, кампари и коняк,
ала зловещият и поглед ме смути, | (2)
повдигам с още десет, но уви     |
А тя ме гледа с израз на мадона,
аз шепна цифри тласкан от нагона,
достигам педесет и чувам глас:   | (2)
“Добре бе, готин, отиваме у вас“ |
Набутах я във общото мазе
и и го набих във финнотото дупе,
и нека да забрави педестака, | (2)
за уискито, или коняка        |
Ех, съдба, съдба защо си тъй жестока,
мънгизи малко, а курвите тъй много.
Ези ти хвърлям, ти тура показваш,  | (2)
съдба, съдба без право ме наказваш |

Няма коментари:

Публикуване на коментар